miercuri, noiembrie 10, 2010

Putere



Am puterea sa vorbesc,niciun chef sa tac,
Imi fac din vorbe arme si din fraze te-atac
Nu vreau sa platesc pentru a va fi pe plac
Si nu e treaba voastra ce si de ce fac.

Am puterea sa va intorc lumile pe dos
Fara sa tin cont de ce-i frumos,moral sau scrupulos.
Va asumati riscul intrarii in haos
Si iesirea din el e mai mult de adaos

Am puterea sa cred,sa cern ce vad
Prin filtrele ideilor ce cad,
Fragmente incandescente iesite din Iad,
Si stalpii existentei voastre searbade
Sa ii privesc impasibil cum se topesc,sarmane pietre de jad.

Am puterea sa lovesc
Si n-o sa ma opresc
Pana timpul n-o sa il incetinesc
Printr-un gest nebunesc,
Insa oarecum logic si firesc.

Am puterea sa te fac sa gandesti
De fiecare data cand te strig pe nume
Nu-ncerca sa ma iei cu texte seci si dume
Ca nu ma mai impresioneaza multe-n lume
Indiferent de ce ar face,ce-ar spune.

Am puterea sa creez dune
Acolo unde era doar o pasune,
Unde pustiul stapanea o lume
In care nu mai existau rele sau bune.

Am puterea sa mint,sa strig si-apoi sa mor,
Sa ascult bocetele inaltate-n cor
De un cocor ratacit
Care a uitat cand si pe cine a iubit,
La un ceas prea tarziu ca sa-si fi amintit.

Pot face tot ce n-ati crezut
Si poate chiar mai mult
Caci nu mai tin cont de bariere
Dupa ce am invatat de la vipere
Ce m-au inveninat de-a lungul a ore
De viata incalcita,facand slalom printre repere
False,inutile,efemere si stinghere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu