marți, noiembrie 16, 2010

Renuntare


Nu mai cred in vise,
M-am saturat sa bat la usi inchise,
Sa depind de vorbele zise
In ciuda faptelor comise.

Renunt la visele suave,
De fapt cosmaruri marsave
Ce ma fac sa devin absenta,
Usor,dar cu desavarsire dependenta.

Am visat prea multa vreme
Iar acum realitatea doare,cand provoaca dileme,
Tragedii fictive,poveri de care sufletu-mi geme

Am fugit prea mult de realitate,
De tot ce inseamna adevar si responsabilitate,
Mi-am facut din vise refugiu pentru eternitate
Crezand ca ma vor proteja de maturitate.

Insa visele m-au aruncat in iresponsabilitate,
Intr-o prapastie macabra cladita de fapte
Si nu mai gasesc scapare nici in arte,
Vreau doar sa scap de vise prin orice modalitate
De puntea fantomatica ce leaga viata de moarte

Vreau sa renunt la vise cat inca se mai poate!
Caci m-am saturat de lacrimi uscate,
Nascute din iluzii desarte
Pana la urma viata e doar aleea spre moarte,
Nu mai exista "mai departe"!!

Un comentariu:

  1. Buna!Daniel este numele meu si iti citesc frecvent poeziile de pe blog, personal cred ca esti talentata si ai posibilitatea sa evoluezi foarte bine daca ai ambitia si sustinerea necesara.Iti doresc sa ramai vesnic asa, indragostita de poezia,si sper ca in viitor sa ma pot bucura de un volum de poezia, scris de o adolescenta..care a crescut si poezia ei ..va deveni realitate.Tine-o tot asa...admiratorul tau din umbra...:)

    RăspundețiȘtergere