joi, decembrie 29, 2011

Hai-hui


Alerg,zbor,urlu sub ape,
Nu puteam crede pe timp de noapte
Ca ce cautam am gasit tocmai aici,nu mai departe

Zborul de naluca
Naste chef de duca
In inima mea
Aflata sub vraja ta

Era fum si ceata
Cand spre dimineata
Visele mi-ai aprins
Si alerg pamantul cu dor de nestins

Privirea ta mi-a daramat
Tot ceea ce eu am aflat,
Am adunat mai multe decat am sperat

Faptura-ti de fum si vis
Toate cate credeam ca le-am stins
Si carora multa vreme frica le-am dus
Ca pierduta-ntr-un apus
In fata mi le-ai readus

Urlu mai tare ca vantul ce-a stins o faclie
Caci de dragul meu cu ochi ficsi de opait nu se stie
Din ce lumi de tagad-a sosit
Tocmai in cugetu-mi nebantuit
De nicio fantasma,lucru nebanuit

Acum astept tacuta urmarea,
Cu o inima mai mare ca marea
Ce-mi salta aiurea prin piept
La ceasuri "nepotrivit" de tarzii,
Temandu-se de ce va mai fi

Iubirea mea cu chip de ceara,
Sa te mai vad intr-o seara
In gangul pe care-l stii
Chiar cand canta greierii,
Sa cred nu prea mi-ar veni...
Nu mint ca nu mi-as dori

Caci nalucile ca tine dispar
Lasand in suflete vulcani si goluri
Asemenea pasarilor ce zboara-n stoluri
Pierdute,fara ca macar
Sa lase alta urma-n veac
Sau o silaba de leac,
Dar apar cand crezi ca le-ai uitat
Tocmai ca sa-ti faca pe plac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu