miercuri, iulie 13, 2011

Testamentul unui suflet



Am adormit visand minuni
Si mi-am gasit cosmarul;
O lume-ntreaga m-a vazut
In oceane de lacrimi dizolvandu-mi amarul

Mereu am sperat,am crezut in "mai bine",
Am legat cu sange visele de tine,
Sacrificand fara regret ce tinea de mine

Vreau sa fac pact cu diavolul,
Sa ii dau lui sufletul
Si tot ce a mai ramas cat de cat viu,
Dar durerea sa nu o mai simt
Si din negura tristetii sa ramana doar cuvant,
Rasad de indoiala macinat de vant

Nu vreau sa mor prea tarziu,
Iar atunci cand nu o sa mai fiu
Ce am pierdut in timp vreau sa stiu,
Sa imi simt in ultima secunda corpul cuprins de'un suflet viu

Ultima-mi dorinta e sa apara,
La un colt uitat de strada,pe seara,
Tot raul din venin si viata
Sa ma tarasca intr-o scara
Si sa m-ameteasca,sfasiind ultima panglica ramasa pura,
Sa imi dea potirul cu ura intr-o doara
Iar eu sa il sorb cu nesat pentru ultima oara

Simt pumnalul uitarii cum in suflet se-nfige,
Carnea de pe corp cum tremura si frige,
Cum cineva joaca cu mintea mea arsice
Si cum incep sa ridic mozaicuri de novice

Am aruncat acum ultimul ciob,
Sper ca am acum ultima piesa
Ca sa fac vraja ce ma va duce departe.
Acum eu sunt alta,iar afara e noapte...
Veninul ce mi-a inlocuit sangele nu are moarte!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu