duminică, octombrie 09, 2011

Fantezie

E fantastic de bine cand ma scufund in apusul crepuscular,
De parca m-as gasi pe mine iar...si iar...
Arzandu-mi farame de suflet negru mai rapid decat cel mai rosu jar
Inca din vremea cea roz cand inca speram

Fantezia e un evantai colorat,care,deschis fiind,zboara,
Se joaca,pluteste,vine inapoi
Obosita de cautat diamante in gunoi,
Vine sa faca tumbe cu noi

Un copil afara.
Doua pasari dorm pe scara,
Sase mate-au bal diseara
Iar alti patru catelusi
Dorm si plang sub scara
Ca niste papusi

Vezi?E treaba serioasa
Fantezia-i generoasa
Sa fii pe dinafara nu te lasa,
Ca un preot cersetorul intr-o noapte geroasa

Zambeste,nu te uita
Ca un copil bosumflat de zana cea rea,
Caci fantezia nu-i a mea
Asa ca vino sa ne jucam toti cu ea

Ia uite,la mine-i vant,
La ea brazi se-aud cantand
Iar la el un caine zboara...
Viata asta-i prea usoara!

Hai copii din toata lumea
Sa vedeti si voi minunea
Ce-apare doar joia si lunea!

Nu-i un rau de ciocolata,
Nici un munte de-nghetata.
E ceva ce nu s-explica,
N-are si-ea nicio logica
Fie ca esti mare,mica,
Sufletu' pe loc-ti ridica

Uite-un soare,da-ncoa' luna,
Nu-i nici vorba de furtuna!
Baba merge-ncet pe drum,
Din cenusa facem fum
Si din trei cirese scrum
Ce miroase a parfum

Ea se leagana de zor,
Eu nu prea regret ca mor,
Tu te uiti partinitor,
Cap al rautatilor
Si regin-a tuturor,
Zeit'a artistilor!

Fantezia mea-i lugubra,
Uneori devine sumbra;
Dar e bine si asa,
Sa ramana dac-o vrea
Muza mea,a lui si-a ta!

Rauri roz si valuri lungi,
Disperarea ne-o alungi
Ca la urma tot sa fugi...
Pan' la urma,tot tu plangi!

Fantezie,copil nebun,
Parintilor nu te spun
C-ai sculptat cerbi in baloane de sapun,
Deoarece unul prinse viata chiar acum

Esti prea capricioasa draga mea,
Dar eu te iubesc asa
Si un lucru te-as ruga:
Daca poti,nu te schimba!

Ba e noapte,ba e zi.
Oare maine ce va fi?
Nu mai ai vreo aventura,
Slalom de la dragoste la agonie si ura,
Fantezie,draga mea fecioara
La minte si spirit deloc pura?

Mana m-alearga nebuneste pe foaie,
Picioarele m se-nmoaie,
Ochii tot se uita-n zare
Iar tristetea-i trecatoare

Gusta nuci si te desteapta!
O sa vezi ce te asteapta
Cand intrii-n papucii mei...
Vei avea si tu pe-ai tai
Sa te duca unde vrei

Si nu sperai,
Ca gasisi scara spre Rai
Tocmai cand nu mai visai...
Vezi,nu ramane fara grai,
Caci din Rai devine Vai!
Alta sansa dupa,zau ca nu mai ai...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu