miercuri, aprilie 07, 2010

Cersetoarea

Sunt cersetoarea lumii de beton,
Sunt vocea fantomatica ce cutremura padurea,
Nu ma gasesti oricat m-ai cauta,caci umblu-aiurea.
Sunt OM intr-o lume de-androizi.
Imi scot sufletul si-l arat tuturor :
Asta sunt eu, asa cum nu ma vreti.
N-am averl'efemere pe care le cautati,
Dar am bogatie spirituala cat pentru'n regat !
Ma priviti si ziceti ca-s nebuna.
Nu-mi pasa,oricum lumea asta-i o minciuna.
Nu e nici rea,nici buna.
E o iluzie pe care toti
O vad ca pe-o confuzie.
Au liber ca tot ce vor sa spuna.

3 comentarii:

  1. fooarte interesant,dar o intrebare de ce "poezii ciudate"...daca stai sa te gandesti tooate poeziile sunt putin mai altfel?!nu?!

    RăspundețiȘtergere
  2. fooarte interesant ---- frumos.......

    RăspundețiȘtergere
  3. fooarte interesant ---- de`a dreptul real

    RăspundețiȘtergere