joi, iunie 02, 2011

Spune-mi



Spune-mi povestea valului ce leaga nordul de sud,
Spune-mi soapta din vis pe care mi-e dor s-o mai aud,
Spune-mi cum arata un suflet pustiu,
Caci altul decat al meu nu mai stiu

Clopotele se-aud in linistea tarzie,
O ruga muta zguduie padurea aramie
Ma tem prea mult de ce o sa fie...
Spune-mi ca de visu-mi pierdut nimeni nu mai stie

Arata-mi in noapte ca si tie ti-e dor
De lacrima de sange inchistata-n bujor,
De pictura cu lama pe cer la apus,
De toate visele care nu s-au spus,
De toate povestile care triste s-au dus
Cu inimi grele spre alte zari,
De sufletele care inca mor
Pe demult neumblate carari
In amintirea sacra a unui ieri

Zi-mi ca e soare,arata ca-i umbra,
lasa sa curga in izvor viata sumbra,
Grea ca plumbul si lunga ca infinitul,
Osanda tacita ce-o duce pocaitul,
Care-l asteapta pe Dumnezeu sa-i grabeasca sfarsitul
Si care pana atunci asculta vantul...amaratul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu