miercuri, iunie 29, 2011

Subsol



Am ajuns din panzele albe in panzele negre
Cand mergand pe pe valuri de vant calare
Sau trimisa ca semnal pe un muc de lumanare,
Iar in urma-mi e trecutul,mortul inviat si mare

La plimbare-n cimitire
Condusa de-un urlet sfasiat de lup
E vechea mea viata,cu care nu mai lupt,
Abandonand fara scapare orice minut.

M-am nascut din goana vremii
Si-o sa mor dupa toti cei ca voi,
Dupa ce va voi trimite corbi feroce suvoi,
O lunga idila atroce sa moara sub nori.

In bolta de sub pamant
Nu mai e nimic dulce,pur si sfant
Iar stoluri de vipere canta zburand
Va trimit pe zare rani putrezite
Ca un dar funest pentru cele crezute,
Cu desavarsire necunoscute de minti ipocrite

Germenii urii in suflet infipti
Iti aduc lesuri de caini putreziti
Soarele continua sa caste capul din pamanturi,
O plecaciune lumii pentru negrele-i ganduri.

Vitraliile sparte,cu sange manjite,
Spun la ceas de noapte povesti nestiute
Pe care nimeni din cei ce-au vazut n-au putut sa le uite

Mortii se trezesc la viata
Si incep sa va manance fata
Fara sa vada in loc mai jos de suprafata

Pauni mor pe capete,
Regii scapa sceptrele,
Venin,cerneala si sange se varsa in oceane,
Lesuri vechi,ranite si putrezite pe sol,
Ploaia ma intemniteaza in casa si mi-e dor
Sa mai vad odata revolta macelarita a vietatilor,
Sa respir catran,sare si rom,
Iar apoi,inghitita de clovni nebuni,morti scheletici,sa mor.

Depan povestea neagra usor,
Pe lespedea de marmura canta o lebada
Nascuta din venin si amor,
Ca o apa lunga,seaca,searbada
Cu lumina neagra,aspra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu